Första bilden på X-tinas son

Första bilden på X-tinas son

2008-02-14 16:30 Här är lille Max Liron

Här är äntligen första bilden på Christina Aguilera och Jordan Bratmans lille guldklimp Max Liron, som föddes den 12 januari.

I nya numret av tidningen People poserar paret med sin son och berättar om hur föräldraskapet har påverkat dem.

- Max har förändrat mitt liv helt och håller, berättar den stolta mamman.

I förra veckan gjorde X-tina sitt första offentliga framträdande sedan födseln när hon signerade sin nya dvd "Back to basics: Live and down under" i Hollywood. Hon passade även på att prata lite om sin älskade son:

- Jag njuter av varje sekund med honom, berättade hon för Entertainment Tonight.

- Jag kan inte sluta titta på honom och studera honom. Man kan inte förstå att man skapat honom. Jag och min man kunde inte vara lyckligare säger Christina.
Källa msn.se


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0