Gucci och Louis Vuitton

I stan finns det ju affärer som Gucci,Louis Vuitton och sådana skitfdyra!
Hur kan de affärerna gå runt?
För typ en handväska för 20,000 är lite för dyrt tycker jag.
Eller vad tycker du?
Jag fattar inte hur man ens kan gå in där och köpa nåt när man kan köpa på NK en kopia eller så mycket billigare!
Någon som håller med mig eller är jag själv om att inte man ska shoppa loss hela lönen på en gång?
Har du handlat något på Louis Vuitton eller Gucci affärerna i stan?
Gissa hur mycket denna klocka kostar från Gucci?










































Svaret till frågan där uppe_ Klockan från Gucci kostar 20,000 kr!
Du kan köpa en liknande på UR&PENN för 100kr
Vilket valde du?

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0