HJÄLP MIG!!

Asså om ni undrar varför jag inte skrivit på typ en halvtimme nu är för att jag har FÖRSÖKT fixa en statistikmätare och de går INTE bra alls!!!
Den hamnar fel och de står fel och så hittar jag inte koderna och så massa andra problem!!!
SNÄLLA NÅGON HJÄLP MIG!!
Adda mig på [email protected] så kan vi snacka mer om detta och du får mina inloggningsuppgifter!
SNÄLLA OCH OM NÅGON HJÄLPER MIG SÅ KOMMER JAG SÄTTA IN EN NEDRÄKNINGSMÄTARE SOM TACK!!
Och ¨på susnet.se kan ni få mina lösenord och sånt okså via msn eller mejl så att du kan fixa statistikmätaren!
SNÄLLA HJÄLP MIG!!

Om inte någon vill hjälpa mig med något nångång kanske jag säger hej då till bloggen eftersom jag vill ha en snygg design och hjälpsamma läsare!
Men de kanske skulle bli om några månader isåfall!
Men nu kommer syrran hem så jag måste gå!
Hej då söta läsare!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Självklart ska jag svara på din fråga på tisdag kväll :)

2008-02-24 @ 16:52:42
URL: http://jenniekristensson.webblogg.se

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0