Inne eller ute?

1

Doreen Månsson

En ny programledarstjärna är född. Grymma Doreen har tagit över Carin 21.30 för en tid framöver. Missa inte det!

 

2

Adam Tensta

Adam Tensta ska vara förband åt Rihanna på Hovet och är riddaren av hip-housens återtåg i Sverige. Dessutom redan lika folklig som Amy Diamond.


 

3

Marina Schiptjenko

På lördag deltar BWO i Melodifestivalen och mig veteligen är det de enda bandet som har potential att vinna Eurovision. Och Marina är chicast!

 

4

Audrey Pic

Fransyskan Audrey Pic är sångerska i fransk-svenska popnissarna Envelopes. För några år sedan såg jag Envelopes spela på Landet och då var Audrey coolheten personifierad. Nu släpper bandet den smått magiska "Here comes the wind". Hurra!

 

5

HJÄLP det är ett skitroligt program som går på fredagar efter Nyheterna eller innan kommer inte ihåg


UTELISTAN
1 carola! Jag har aldrig gillat henne men nu hatar jag henne! Hon försöker vara så mycket hela tiden
2 Andra Avenyn de e bara bekymmer och tjafs hela tiden! Förr älskade jag det


Vad är  din inne och ute lista=?

 

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0