Jobbig dag

God morgon ska jag nog säga till er för jag vaknade halv 11 och de e morgon för mig!
Nu har jag precis städat klart min syrras rum därför har jag haft dålig updatering eller vad de heter.
Det var jättejobbigt att städa för hon e så jobbig okså så man vill inte lyssna på henne för man får huvudvärk!
Jag städade bort alla kläder från hennes golv och hängde in i garderoben och småstädade lite och detta har jag gjort i en timme!!
Snart ska jag skriva ett modeinlägg eller kändis och sedan ska jag installera alla sims2 spel som vi har och ladda ner saker till det och spela sims såklart!
Juste det får jag inte glömma tack alla läsare nu ligger jag på 3:e plats på bloggen!
Och glöm inte om någon kan fixa en statistikmätare åt mig att hjälpa mig fort!
Men nu ska jag installera sims spelen och packa för imron drar jag till fjällen!!
Så jag komme inte kunna skriva där uppe så jag skriver de jag kommer ihåg från resan på söndagen"
Mÿcket läsning då så de kanske inte kommer s¨å många inlägg med kändisar och mode mest text om mig-
Men ha en trevlig dag alllihopa!


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0