Kom just hem! Brakande bloggkväll

Nu kom jag just hem från Landet och guud vad jag saknade att skriva bloggen!
Så nu ska jag rulla in med inlägg blandannat ett recept och sedan lite mode och lite kändisnytt!
Roligt va?
Eller vad vill ni läsa om? Jag skulle gärna ta emot era förslag och ta in de på bloggen!
Men nu ska jag leta reda på ett bra recept hemma i bokhyllan i köket så vi ses strax!
Jag vill skriva jättemycket nu bara att jag kanske inte har tid men hoppas att jag iallafall hinnere med 5 inlägg nu.
Sedan undrar jag en sak!
Läser ni min blogg för desigenen eller för det jag skriver eller både och?
Ikväll är de en stor tv-kväll! Men de ska jag skriva om senare ikväll!
sedan kommer jag ha en frågestund där ni får fråga allt som ni undrar om mig och bloggen-
Men nu ska jag äta lunch så jag skriver igen om några minuter!

Kommentarer
Postat av: susaan

jag läser din blogg för att jag tycker att den är bäst !

2008-02-17 @ 15:55:59
URL: http://likesusan.blogg.se

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0