Kom just hem..

Nu kom jag just från Gärdet för min kusin Henke fyllde 30år!
Vi fikade och pratade lite med min deppiga släkt!
De sitter inte och snackar om nåt kul eller nånting!
Jag ville bara hem! Men de var gott fika!
De var vanilj och kanelgifflar
festis eller kaffe
ballerina kakor.,
Prinsesstårta!
De var väldigt gott!
Sedan fick vi chips för att Henke hade fått en låda gratis med 10påsar lantchips från han som är ägare för lantchips märket.
Han hade fått de för att han hade sålt en bil till honom och han var jättetrevlig mot Chipsgubben-.
Ojj jag glömde att säga att Henke säljer bilar och han sålde en Audi nånting,

Vad har du gjort idag?

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0