Landet

HEJ BLOGGEN!!!
Idag måste jag följa med till landet bläää säger jag  bara!!
De enda man gör är liksom att   sitta i en soffa och se på en röd tv! med sämsta bilden!!
Och äter chips man gör inge mer
Och sover i en gammal bäddsoffa som känns som en hängmatta!
Och min syrra får liksom gå på fest vara med sin kille eller kompis.,
Sova i skön säng och äta god mat!
Bara för att jag e minst ska inte jag få sämst!!!!
ELLER???
Någon som känner igen sig???
Detta e vad jag får göra varje dumma helg!!
ORÄTTVIS´T ELLER INTE-?
MIN LÖRDAG!!!!!!
MIN SYRRAS LÖRDAG!!!!


Kommentarer
Postat av: susaan

fett orättviist !! :O
men så kommer det vara för min lillasyster när jag blir äldre , då känner man sig överlägsen ;)

2008-02-16 @ 14:37:22
URL: http://likesusan.blogg.se

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0