Lite fakta om mig

Jag heter Sofia och är 11år och bor i Stockholm.
Har en storasyster som heter Louize och har bloggen www.louiiiiize.blogg.se
Jag är blondin och har blåa ögon.
Mina intressen är  dansa,sjunga laga mat och blogga och sommaren.Och saker som går fort.
Jag gillar inte folk som förstör eller bråk.Inte ormar eller sådana djur heller.
Hár haft många bloggar som
www.sofiaanholmhamner96.blogg.se (namnen är bara påhittade) efternamnen aså.
har haft 2
www.sessan11.blogg.se och sedan har jag haft www.modeungen.blogg.se och nu har jag www.sessan11.webblogg.se
Min bästa kompis heter Amanda.
Jag har en mamma och pappa som är nära 50år.
Mina favoritspel är BUZZ Singstar Thesims2-
Mina vanligaste kläder jag har på mig är.
SSS mjukisbrallor med en svart vardigan och vit skjorta.
Svarta eller blpa stuprörsjeans med en tjocktröja eller skjorta.
Älskar skjortor och jeans!
Favoritmaten är oxfilé med klyftpotatis och bearne´sås.
Mitt favoritsnacks är popcorn och Riesen och nötter.
Mina favoritämnen i skolan är Svenska Engelska och lite matte och musik.
Jag tar ungefär 8 timmars bloggning på helgerna och 4 timmars på vardagar.
Min favoritbok heter Systrar i jeans fast jag nästan aldrig läser böcker!
Min favorit tidning är FRIDA och se&hör.
Smink som jag oftast använder är läppglans ögonskugga och ljust puder.
Nu vet ni lite om mig.
Nu ska jag länka till mina vänners bloggar så hej svejs på ett tag!
PUH Långt inlägg
!!!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0