Min dag

Jag vaknade klockan 7 och mamma väckte mig,
Mamma hade gjort frukost rostis med marmelad och juice,
Sedan så packade jag väskan och gick till bussen som gick 20 i 7.
När jag kom fram ´till skolan var jag först senare kom e´bba och klara.
Jag läste om Tyskland för vi hade de i läxa,
När vi skulle gå in så skulle vi ha nåt trist natiionellt prov!
Vi skulle skriva en berättelse på engelska och jag tror jag klarade det.
Sedan hade vi matte och den lektionen var skiiit rolig!!!
jag bråkade på skoj med vanessa och erika hela tiden.
Sedan när skolan var slut så givck jag hem till vanessa,
Vi drack te till mellis och kollade på tv och pluggade tyskland.
Nu är jag äntligen klar med tyskland ska bara färglägga några bilder,
Sedan kolla på tv-stjärnan!!
HEJ DÅ

Kommentarer
Postat av: Clara

Hej Sofia,cool blogg,jag ville bara säga att jag stavas med C!Clara

2008-02-21 @ 17:22:30

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0