Missa inte

WALLANDER BRÖDERNA!
Min söndagstradition är att först kolla på Andraa Avenyn sedan I en annan del av köping och efter det wallander-
Jag äter apelsinklyftor och dricker vatten och om pappa e på bra humör får jag ostbågar!
Vad brukar du göra på söndagarna framför tv-soffan?
Eller är du aldrig i tv-soffan
?
=== MIN SÖNDAG!!!
Men Wallander borde gå på fredagar istället! För på söndagar måste jag egentligen lägga mig halv 10 men jag brukar få göra undantag och lägga mig direkt efter wallander istället!
Trevlig tv-kväll


Kommentarer
Postat av: L

Södagar brukar bestå av städning och sen lite tv på kvällen =) Mys!

2008-02-17 @ 20:12:44
URL: http://rockandrose.webblogg.se
Postat av: susaan

söndagen ; sitta vid datorn typ hela dan det finns inget och göra eftersom att det är tråksööndag om man säger så och klockan halv 7 börjar min tv kväll först skärgårdsdoktor, sedan blir det lite datagrejer typ blogga och så i en halvtimme sen så blir det andra avenyn och sen i en annan del av köping och sist men inte minst ! WALLANDER filmerna aa jag tycker också att dom borde gå på fredagar eller så , håller med dig ;)

2008-02-18 @ 19:34:14
URL: http://likesusan.blogg.se

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0