Svesnsson svensson

En film som jag alltid älskat är svensson svensson!!
Den är rolig och nglad och man mår bra av den!
Men de nya avsnitten var katastrof!!!!!
De bara bråkade hela tiden!
Jag föredrar de gamla avsnitten!
Så nu har 1 säsongen av svensson svensson äntligen kommit ut!! JOHOO!
Den finns på Åhlens kostar max 200kr!
Jag ska köpa den absoult har  väntat i 11år på att få den!
Ha en trevlig helg!
Gillar du okså Svensson Svensson?
Eller varför gör du inte det?
MOTIVERA DITT SVAR






Den gamla goda tiden     och efter några år har de blivit en deppig ottevlig familj som aldrig kommer överens!!!
Vilken bild tycker du ser mest trevlig ut att kolla på om du skulle köpa filmen alltså!!


JAG VÄLJER ABSOULT DEN GAMLA!!


Kommentarer
Postat av: susaan

ja jag gillar den , för att den är asgryym och asrolig ! du då ?

2008-02-18 @ 19:42:43
URL: http://likesusan.blogg.se

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0