Test

1. När gick du upp idag? 
10,00

2.Diamanter eller pärlor? 
Pärlor


3. Senaste filmen du såg på bio?
Bee Movie

4. Favorit-TV- program?
Desperate Housewives och Vänner

5. Vad åt du till frukost?
Pappas specialmacka
6. Vad är ditt/dina andra namn?
Filippa Isabelle

7. Din favoritmat?
oxfilé med klyftpotatis och bearne´sås eller pappas mat

8. Vilken mat gillar du inte?  
taco kebab pizza

9. Favoritchips?
Dillchipsen från OLW

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? 
Vet ej köper aldrig skiver men Leona Lewis tror jag

11. Vilken bil kör du?
Ingen jag åker i en Audi A6 combi sportpaket

12. Favoritmacka? 
Rostat bröd med smält ost

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med ? 
Falska egoistiska människor. 

14. Vilka är dina favoritkläder?
Jeans medmellanhög midja, enkel topp och en cardigan  

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Spanien eller Las Vegas

16. Favoritklädmärke?
REPLAY

17. Var vill du dra dig tillbaka? 
I en stor stuga i naturen, nära vattnet. 

18. Favorittid på dagen?
20;00 då har jag gjort mina läxor och alla bra program på tv börjar
19. Var är du född?
Solna 1996 09 09

20. Vilken är din favoritsport att se på?
basket,, de e skitteist att spela men roligt att kolla på när amanda spelar (min bästis)

21. Hur många tatueringar har du?
Inga, är fööör rädd fär nålar

22. Favoritfärg? 
rosa vit och ljusa färger

23.Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola

24. Fotboll eller hockey?
Inget hatar bollsporter!!
25. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Morgonmänniska    

26. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr, hatar när folk rör minafötter
27. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Inte vad jag kan komma på...

28. Vad ville du bli när du var liten?
Polis eller kock

29. Bästa barndomsminnet?
När jag lärde mig masssera¨på lekis-

30. Varit i Afrika ?
Nej jag har aldrig rest utanför sverige

31. Nånsin rullat in någon i toapapper?
JA på haloween när jag var 5år

32. Varit med om en bilolycka?
Nej, som tur är 

33. Favoritdag i veckan?
Fredag  

34. Favoritrestaurant?
Harrys i Halmstad och varberg
 
35. Favoritblommor?
Alla gröna växter
 
36. Favorit-snabbmatsrestaurant
Mc Donalds, Kyckling bitar. Absolut ingen hamburgare.

38. Äger du en cykel?
Ja typ 5st

39. Vem fick du senaste mailet från?
Playfirst

40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort på?
NK tror jag de har fina saker

41. Läggdags
Vardagar 22 eller 21 hekger 1 eller 2

42. Senaste personen du åt middag med?
Farfar och familjen
44. Vad lyssnar du till just nu?
Thank you med Amy diamond


Nu orkar jag inte skriva mer asså!
Jag sätter in ett mode inlägg sen måste jag tyvärr åka till landet


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0