Vaknade precis..

Klockan är nu halv 11 och jag har bara hunnit äta frukost!!
Visst är jag seg? Fast jag gick upp klockan 10 okså så de kanske var därför.
Idag ska jag göra detta:

Packlista till Sälen
En egen tidning Rosie som jag kanske ska sälja till mina vänner
Göra i ordning mig
Blogga
Spela Thesims2 och göra en riktig svensson familj
Spela nåt gammalt spel som lassemaja eller nåt annat tråkigt.
Skriva en berättelse Min fröken tycker jag skriver så bra så jag måste se om hon har rätt haha.
Fixa mitt rum lite. Typ sätta upp affischer och pynta lite.
Rensa min sminklåda! Den ser hemsk ut och kladdig som tusan just nu!
Packa min resväska efter paclistan såklart.
Kanske städa min syrras rum om jag får (hon har så mycket roliga grejer där så man blir städsugen) Konstigt jag vet!!
Göra en ny msn för min gamla börjar jag tröttna på!

Vad ska du göra idag?

Jag kanske inte hinner blogga så mycket idag för ni vet varför-
Men jag kommer blogga senare ikväll och nu.

Ha en trevlig morgon!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0