Välingby

Ska strax gå med mamsen till världens äckligaste shoppingställe.
Men de finns inget annat ställe att vara på och shoppa när man e barn-
Jag älskar att shoppa med mina kompisar för ´man skrattar och småtjafsar och kommenterar och har kul när man provar alla andra kläder som man tycker man e fúla!
Sedan ska jag köpa lördagsgodis och softa med svensson svensson igen!
Den är så jävla bra!!!
På tisdag drar jag till SÄLEN med min pappa och fasters ex-man och min gulliga lill-kusin som e 3år!
Vad ska du göra på sportlovet?
Sedan längtar jag till att någon ska ha fest!
Tänk att där jag bor så är de typ vår mitt i februari!
Men nu ska jag hoppa in i duschen-

Har ni hört om den där 11åringen som blev våldtagen av en man via nätet?

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0