Recept Oboy latte

Nu kommer ett recept som e väldigt enkelt!!

Du behöver::
En liten snabb visp (sån man vispar skum på latte på)
mjölk
oboy pulver

Gör såhär:
Ta fram ett stort glas
Och ta fram alla ingridienser
Häll upp kall mjölk i glaset
Häll i så mycket oboy du vill ha
Rör om lite så att chokladbubblorna av oboypulvret spricker
Vispa lite ljust över kanten bara

KLART MED GOD OBOY!!

Inte så svårt recept men liksom jag hade inte så mångahuvudet just nu:)

Har du nåt recept du vill veta?? Typ hur man gör en jultårta elr sockerkaka elr vad som helst så skriv vad du vill jag ska skriva receptet på så gör jag de när jag bloggar gången därefter

Kommentarer
Postat av: Kia

mumms så gott :D

2008-03-25 @ 09:59:46
URL: http://ChocolateTherapy.blogg.se

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0