Äntligen

Förlåt för dålig updatering min dumma syster har bråkat med mig hela dagen! Önskar att jag gick till skolan idag.
Nu sitter jag här i min syrras rum och har en stor samling av mina the sims2 spel! Jag har exakt alla som utgått!
Jag ska installera alla men jag har ett problem! Jag har som vanligt slarvat bort koden till the sims 2 arbetsliv!
Så snälla om någon har så skriv koden i en kommentar eller mejl på [email protected]
Kolla igenom dina syskons rum om du inte hittar de brukar min syrra göra när koderna e borta!
Våran tv har pajat typ! Den bara brusar! Det är nåt fel i kvarteret därför!
Så undrar jag vilka som sett den där filmen nattbussen som utspelar sig i Haninge och Rinkeby? Skitläskig!!
Ha de så bra! (Ska försöka skriva så mycket som möjligt nu framöver)


Vilken av dessa Sims2 outfits till sommaren tycker du mest om?


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0