Bilder?

Vad tycker ni om att lägga ut bilder på sig själv egentligen?
Har ni tänkt på att alla ser dina bilder och massa fok har dina bilder i sin "Mina bilder".
Vissa idioter kan använda dina bilder och skriva att de e ens egna!
Därför har ju de flesta bloggare som nevnaren o liknande små skyltar när de står: alla bilder på bloggen är mina egna och  alla som tar mina bilder polisanmäles.
Men de räcker inte! De vet inte att de e jättemånga som tar allas bilder fast de inte e bloggare.
De kan hända saker på dig som lägger ut bilder,saker som blondinbella vart med om,perverser,hemska brev,äckliga flåsningar i telefonen. Och ge ALDRIG ut dina efternamn på nätet för man kan söka på hitta.se och där ser man vart du bor och telefonnummer.
Men nu vet ni varför jag bara lägger ut bilder på mig på mina outfiter eller en liten bild nångång.
Men jag tror jag ändå ska börja lägga ut bilder på mig för annars kommer ju bloggen bli skittrist!!
Haha rolig skylt va?
 En sådan skylt ska man ha på din blogg om man ger ut personliga saker.

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0