Del 2 Min dag

Jag gjorde mig i ordning och sedan ringde jag madde.
Jag fick skjuts av papsen till vanessas fest.
Juste måste bara avbryta och skriva vad jag ätit idag! Känner mig som ett fetto!

Frukost Fullkornsbröd med juice
Lunch Hamburgare med vatten (bara sallad o kött i hamburgaren)
Mellis Tårtbit på nåt café i stan
Middag Pizza
Kvällsmat Tårta till efterrätt och chips!

Sedan så kramade jag madde o alice o sen gick vi in till vanne-
Vanne blev ganska glad över presenterna.
Sen skulle vi äta när hon öppnat presenterna.
Vi åt en halv pizzabit var jag o alice.
Sedan så hade vi ballongkrig. Man ska slå balonger på varandra så hårt som möjligt.
Sedan så åt vi glasstårta. Efter vi ätit så hade vi glaskrig... man fick alltså massa glass på sig o i håret!!
Sedan nästan på slutet så lekte vi sanning eller konskevens.
Inte så mycket hemskt hände.jag fick bara pussa Noa och Ronny men de fick alla haha.
Sedan så kramade jag madde,alice hej då.
När jag gick hem så spöregnade det!! Det såg ut som att jag hoppat in i badet o upp igen-
Ja, de var min dag!
Hej då

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0