Fredag


idag har det bara varit bästa fredagen asså!
Det började med att det var kul i skolan men skolan ska jag inte berätta om,nej om efter skolan!
Jag och madde o alice gick hem till alice för att hämta lite saker o vi snodde en kondom från hennes syrra o gjorde en figur med vatten av den och sen sprängde vi den. Sedan så gick vi till vivo och köpte inslagningspapper.
Sedan gick vi hem till madde o hade inget att göra o busringde lite haha!
Sedan så tog vi tåget till stan med deras mamma och de var jättekul!
Men tiden gick så fort! Sen så åkte vi hem och då var dagen typ slut-
Egentligen skulle jag sova över hos alice med madde men fick inte!
Imorgon blir de fest för mig så jag ska blogga lite men intressant!
Jag önskar att jag fick åka in själv till stan med kompisar men får inte!
Snart ska jag lägga in dagens outfit samt lite gott&blandat.
Men nu ska jag kolla på finalen av Talang 2008!!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0