God morning

Igår så var Louize faktiskt snäll och glad för en gångs skull! Hon brukar alltid bråka!
Igårkväll kollade vi på 6 points och åt chips och drack läsk. Inte så bra på en söndag men men.
Och vi gick och la oss vid 2!
Men idag hade vi fotbollsdag och jag hatar fotboll så jag fick stanna hemma. Men de var bra att jag gjorde de för jag är jättehes! Man hör knappt vad jag säger.
Idag så vaknade jag för sent! Klockan halv 12 på en måndag!!
Men idag ska jag ju vara hemma så de blir ganska mycket bloggning faktiskt.
Senare idag ska jag väl bara slappa och kolla på mina filmer jag hyrde igår.
Sen blir de självklart bloggning och nån promenad!
Men nu ska jag äta en nyttig frukost som består av yoghurt med all.bran och apelsinjuice med javisst bröd-
Igår så hade jag 100 besökare men bara 1 enda skrev vad de gillade med min blogg!
Såhär skrev en tjej:
Jag


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0