Lång och rolig dag

Hej på er alla pigga och glada läsare!

Idag har jag gjort hur mycket som helst så jag kan inte skriva allt men jag ska försöka med att hinna med så mycket som möjligt:D Psst: De kommer komma in en outfit på mig senare under kvällen....

Dagen började med ett stort gäsp som vanligt och sedan åt jag frukost och idag så gick jag till skolan utan att ta bussen! Man måste ju komma i baddräkten haha. Sedan så kom jag lite senare asså 10 min innan vi börjar istället för 20 min innan vi börjar:D ´

Jag satte mig där o då började alla killar i min klass kolla på nån snuskig porrfilm! Typiskt killar asså. nej usch!

Sedan började jag och Solveig var på ett otroligt glatt humör idag! Hon började att säga att MIN reseberättelse om Spanien o Italien var fantastiskt! Jag fick MVG+ på den om vi skulle haft betyg vill säga...

Sedan så hade vi musik och jag och vanne har hittat på en egen låt o med acord o allt! Nu tänker ni säkert.. skiit vad svårt.. men nej,om man använder sig av humör o fantasi så går de! Det är mer som en snapsvisa vi gör haha.

Sedan så fick vi lyssna på IPOD elr mobilen under matten för att koncentrera sig bättre de gick väldigt bra faktiskt:D

Sedan så orkar jag inte skriva allt emellan där- Sista timmen hade vi idrott,vi skulle spela free-bandy med några killar som inte precis var bra på att lära- Jag gick o snackade med Ebba eftersom Fredrik hade Ebbas boll,klubba så vi satte oss där och snackade lite och sen så bestämde vi oss att vi skulle shoppa idag i vällingby!

Eftersom jag borde berömma mig med lite kläder så tänkte jag att jag kunde slösa 400kr på kläder till festen på torsdag.Efter skolan så gick ebba hem till mig och vi gjorde läxan och åt mellis.
Sedan så åkte vi till vällingby och gick in på ginatricot där jag mötte jossan o susan www.likesusan.blogg.se
Jag köpte ett par skitnygga shorts och cardigan i blårandig- (Ni ska få se det senare)
Sedan så köpte jag ett par örhängen och detta gick på 450kr! Men man ska vara fin på fest och sen vill jag bara bli av med de pengar jag sparar till för jag har pappa som plånbok för då tappar jag inte bort pengarna.
Sedan så gick jag hem elr gick gjorde jag inte jag tog bussen såklart.
När jag kom hem provade jag kläderna o de satt perfekt! Sedan hoppade jag in i duschen och just då ringde ebba på för att hämta sina saker hon glömt.
Sedan så ska jag strax göra läxorna som idag är engelska,matte,svenska men har gjort de som e underrstrukna
Men först ska jag chatta med min kusin vitamin viktoria www.vuckis.blogg.se!
Ha de så bra och sen när jag lägger upp en outfit då e meningen att ni ska kommentera vad ni tycker!!
Hej då!(Jag idag haha)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter trevligt :)

2008-05-05 @ 19:21:07
URL: http://ke1a.webblogg.se
Postat av: susan

hahaha jadu sofia det blev en roliig dag (:
hahaha jag kööpte skorna från dinsko (:

2008-05-05 @ 19:30:36
URL: http://likesusan.blogg.se

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0