Lista lånad av Moa

lånat testet av       http://www.wajdebeck.blogg.se/

namn: Sofia
smeknamn: många
vill heta: hmm.. isabella eller natalie
hårfärg: blond
ögonfärg: blå
beroende av: vännerna
hur mycket smink använder du dagligen?: naturligt
vad har du ätit idag?: ingenting
dagens klädsel: pyjamas (just nu iallafall)
senaste låt du hörde?: Empty Room med Sanna Nielsen på NRJ
senaste inköp? ojj länge sen jag handlade men de var nog.. svensson svensson på dvd haha
vilka hårfärger har du haft?: brunt är typ min naturliga o nu har jag blont
brukar du äta frukost?: ja elr de beror på vad som finns hemma
vad gör du på helgerna?: bloggar elr pratar med kompiar elr e ute med kompisarna på bio elr liknande
gillar du att få uppmärksamhet?: ibland
din största talang?: skratta högt och köra båt (alla kan inte köra båt haha)
brukar du bädda sängen?: mer rätta till än bädda
hur många timmar sover du på en natt?: på vardagar 10 timmar och på helger ungefär 6-7 timmar
föredrar du att vara singel?: ja de e skönt:d
är du nöjd med dig själv?: Jag tror det.. Vilken fråga.. Smalare vill man kanske vara men vem vill inte det?
hur mår du just nu?: hungrig,trött
senaste program du såg på?: 100 höjdare skiitprogram!
senaste film?: SOS Med stieg helmer hahaha
senaste bok?: Prinessans dagbok 6
vad var det senaste du sa?: gäsp,mamma vad ska vi göra idag
hur ofta tvättar du ansiktet?: morgon o kväll
vem vet mest om dig?: jag själv haha
vad har du i ditt fönster?: har snetak så har inget i fönstret:(
vem var den senaste personen du umgicks med?: Vanessa
hur dags gick du och la dig igår?: nångång runt 12 tror jag
vad ska du göra ikväll?: Kolla på tv massa bra program o sen drömma om  sommaren
piercings: bara i öronen
tatueringar: nej
längd: 1,56
skostorlek: 36-37
tycker du om någon?: kompismässigt, självklart.  kärlek nej
önskar du att du bodde någon annanstans: jaaa,,jag vill flytta men inte byta skola! stora problem
tycker andra att du är attraktiv: va ?
vilket shampoo använder du: finesse
vilka skor använder du: ankelboots ballerina från Skopunkten o scorett o lacoste o Chantal
vad är du rädd för: ormar o att vara dränkt i vatten med massa äckliga djur under
uppge din ålder: 11
vad åt du till frukost? har ej ätit än
vem fick du senast en komplimang av? viktoria såklart:)
vem hade du senast ett bråk med?: mamma såklart:)
vart köper du dina kläder?: veromoda o NK och h&m o sen ärver jag massa märkeskläder av louize som diesel,,lyle&scott.
varför gör du såna här test?: haha, vet inte, dom e roliga. sen e jag rastlös på 100%
hur bor du just nu?: så dåligt att jag inte vill säga haha kedjehus
trivs du med hur du bor?: NEEJ vill flytta NU till bromma
har du använt någon hårprodukt? : ja
hur många speglar finns i det rum du är i nu?: 3 haha
var är du nu?: vardagsrummet såklart
saknar du någon nu?: nej men jag saknar SOMMAREN O VARBERG MED VIKTORIA!!
när var du i en affär senast?: 1 vecka sen, guud jag saknar att shoppa!
mötte du någon du kände då?: nej 
tycker du om dina grannar?: vilka? känner inte en enda! bara pensionärer
när fick du senast en present?: i julas
vad har du för framtidsplaner?: calle flygare
vad drack du senast?: cola
har du några högklackade skor?: Mm mammas gamla
vilken är din favoritfärg?: rosa,vit,svart,brun
sämsta färg då?: orange o turkos
har du en hårborste i din väska?: haha, ibland
hur många lampor har du i ditt rum?: tre
vill du ha barn?: kanske när jag blir större
vilken färg har du på dina underkläder nu?:vitt
längtar du till din nästa födelsedag?: lite
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är?: japp. hahha på bussen en dam trodde jag var 16! jag e 11år haha
vilka språk kan du prata?: svenska, engelska, lite franska
hur många hål har du i öronen? ett
född: 1996
stjärntecken: jungfru
snällast denna vecka: pappa tror jag
vad säger du ofta: Jag kan inte!
vem stör du dig på: nämner inte namn
har du haft ett förhållande: nej, inte riktig kärlek
har du dansat tryckare: ja
har du delat säng med någon utan att något snuskigt hände: ja
har du masserat eller kliat någon utan att ha några snuskiga baktankar: ja
har du brutit ett löfte : ja
har du ljugit för någon på någon annans begäran: va?
har du sökt igenom någons rum utan hans vetskap eller samtycke nej självklart inte
har du haft förhållande och varit otrogen: nej
har du nypt någon i häcken: ja haha ryska posten
har du kyssts på den första träffen: nej
har någon sårat ditt hjärta totalt nångång: nej
vad gör du just nu: denhär listan o väntar på frukost
vilken var din första konsert: har aldrig haft elr vart på
när grät du senast: kommer inte igåg
blir du lätt ledsen: nej
är du blyg: oftast inte
roligaste resa: Varberg i 11år med viktoria haha
vilken tid gick du upp idag: nyss så vid 10
när kräktes du senast: på sanning elr konka i min förra skola på en fest när jag skulle pussa äcligaste killen i världen
varför hånglar man: inte vet jag
har du sovit i din egen säng inatt: ja vem annars?
har någon annan sovit i din säng inatt: tror inte de
har du glasögon: ja
har du linser: oftast på fester
vad tänder du på: vet inte haha
bästa artisten: just nu,  björn gustafsson o leona lewis

Puh detta var jobbigt men nu ska jag äta frukost!
Skriver mer om min dag ikväll

Kommentarer
Postat av: Moa

tjena soffan! ;D
ska du oxå söka till calle flygare? :)
björn gustafsson är kung över sverige!

2008-05-04 @ 12:28:03
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0