Lista

Denna lista har jag lånat från http://annchi.blogg.se/

1. Hur lång är du? 157
2. Vad vill du bli när du bli stor? advokat eller mäklare elr nåt med mode
3. Vad pluggar du? So just nu
4. Har du långt hår? nej elr nästan man kan säga mellan
5. Vilken hårfärg har du? blond
6. Sminkar du dig? ja, fast i skolan sminkar jag mig så natuligt som möjligt
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? vita

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? ja och har gjort i 27år idag
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda är bra på olika sätt men jag säger nog pappa ändå
3. Hur många syskon har du? en storasyster www.louizevarnamnet.blogg.se
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Tack för maten:)
5. Vilken mat lagade din pappa senast? fläskfilé med klyftpotatis med bearne´sås o morötter,palsternacka
6. Hur många ställen har du bott på? 3-4 tror jag
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Mamma ibland men oftast louize
8. Vilken familjemedlem är snällast? Vet inte alla är snälla lite då och då men pappa är snällast oftast
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? hmm... för 3 år sen när vi gick på bio
10. Hur gammal är din mamma? 50 och min pappa 50okså. Mamma fyllde förra veckan i lördags

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? igår
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Vanessa
3. Har du kysst nån kompis? nej
5. Vem har du varit kompis med längst? Amanda,Ullis,Elin. Är aldrig med dom nu:(
6. Vem känner dig bäst? De som står över..
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? varför skulle jag ?
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej när jag känner så då säger jag det och sen går

KLÄDER:
1. Vad har du på dig? Replay jeans 1500, Lyle&scott tröja grå 1000kr
2. Har du bytt om idag? ja från nattlinne till dessa kläder hehe
3. Favorittröja? Alla mina lyle&scott!!! Älskar märket o kvalitén
5. Har du gett bort kläder nån gång? japp fast de var inte meningen en kompis tog de när hon provat dom.
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? klart jag har
7. Har du handlat kläder genom internet? Nej, för riskabelt
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Haha använder inte ens bh så nej
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? brallor som de håller på att tappa och för kort linne!
10. Vad använder du för skor? ankelboots just nu. Annars ballerina

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? JA gör de jämt haha
2. Klä dig annorlunda? självklart
3. Vara dig själv? vem skulle jag annars vara ?
4. Visa dig i bikini/badbyxor?  Egentligen inte för jag hatar min kropp men våtdräkt skulle sitta fint:)
5. Fisa inför din pojk/flickvän?  Haha aa redan gjort haha
6. Pierca dig? Aldrig!! skitfult på mig tror jag...
7. Dig på utmaningar? vissa
9. Vara omogen? ja
10. Äta småkryp? haha ja Åt alltid myror när jag var liten så jag har nog en myrstack i magsäcken....

RANDOM:

1. Vet du vem FATO är? nääj
2. När tuggade du tuggummi senast? Gör hela tiden så ja nu.
3. När var du på semester senast? I somras...
4. Vilken färg är det på din tandborste?  har typ 10000 men använder 1 rosa just nu annars en el-tandborste
5. Är ditt hår tråkigt? jaa när jag inte fixat de o de kan ta månader innan de blir bra....
6. Vad har du för påslakan just nu? Idol
9. När ska du gå och lägga dig? Det är morgon nu men typ 1--2
10. Gillar du spindlar? Ja man kan skrämmas med dom. BUu

Om du vill låna detta test så länka till min blogg"! Jag länkar till alla bloggar jag tar test ifrån

/// sessan


Kommentarer
Postat av: Vuck

Nu har Moa precis gått hem eftersom hon sov här. Nu ska jag inte göra någonting, typ blogga lite och kolla på lite tv. Usch, känner mej så otroligt seg efter i går, men kul va det :)

2008-05-01 @ 14:01:50
URL: http://vuckis.blogg.se

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0