Lördag: Deprimerande dag får man leta efter!

Jag vaknade vid 7 eftersom nån från blocket som ska köpa pappas däck ringde o skulle nå pappa.
Så då var den dagen förstörd! Sedan så var mamma på jobbet så de var lugnt hemma ialllafall:)'
Jag åt baguette till frukost med mjölk,inte världens godaste men de duger iallafall.
Sedan så klädde jag på mig o fixade mig och sen så satte jag mig vid datorn och bloggade som vanligt.
Sen hade de gått några timmar. (5 timmar) och då åkte vi till landet:)
På landet spelade jag bara sims o gjorde bästa familljen!
Sen så har vi bara vart där o degat  o haft skittråkigt!
Hoppas nästa helg bli roligare! Imorgon ska jag på båtmässa
Nu ska jag berätta för er vad jag ska göra i sommar!

Först ska jag åka till kollo i stockholms skärgård.
Sen ska jag väl vara lite på landet
Sen ska jag åka till varberg
Sen kanske vi ska hyra husvagn
Och kanske båt



Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0