Måndag

Idag så var jag verkligen skittrött på morgonen iallafall eftersom jag såg hela sprängaren igår.
Men jag orkade gå upp och idag åt jag mjölk och rostat bröd till frukost men jag ska börja äta lite mer hälsosamt nu inte banta men liksom må bättre om ni förstår vad jag menar?
Men åter till dagen. jag tog bussen idag till skolan eftersom det var halvstorm!
När jag kom fram så var jag inte så tidig som vanligt faktiskt utan de var rättså många där i kapprummet innan.
Innan Madde,Alice,Klara,Vanessa kommer¨på morgonen så brukar jag prata med Dahen och Erika eftersom med dom behöver man inte vara så speciell eftersom de e dom snällaste och inte så populära medans madde,dom är populärast och snälla men inte lika allvarliga och lugna men iallafall.
Första lektionen läste vi bara och jag läste prinsessans dagbok 6 och den är väldigt bra faktiskt.
Andra lektionen hade vi musik och de var jättekul som vanligt!
Vi övade in sommarsångerna och vi gjorde en roligare version av låtarna så de blev roligare o de blev bättre!
Efter det så hade vi matte och de var inte roligt asså. Vanessa tar mina grejer som vanligt o jag blir sur o alla skrattar de e de roliga med oss att när nån blir sur då skrattar bara alla haha!
Sen sista timmen hade vi idrott. Vi spelade fotboll och de e så himla tråkigt så just då ville jag bara gå hem!
Jag stog back och de var ganska kul man stog ju bara still och snackade haha.
Efter skolan åkte vi (ni fattar vilka) till vällingby.
Först så köpte vi macka o juice på hemköp. Hatar den affären bara slibbigt!
Sen så gick Alice och Vanessa till donken och fikade medans jag o madde luffade runt olika caféer men de slutade med hemköp som jag skrev tidigare i texten.
Vi fikade och gick sen in i olika affärer och när vi kollade på kamerer till bloggbilder på kjell o company så råkade vi trycka på en knapp och larmet gick o vi bara shiit! Sen sa vi att de var av mkisstag såklart men ändå liksom.
Sen så gick jag o madde till h&m medans alice klippte sig,vi skulle köpa present till vanessa och i nästa inlägg får ni reda på vad de e hon får!
Sen så åkte jag hem och kollade när loúize provkörde min fasters äckliga bil. Läs mer om det på syster blogg http://www.louizevarnamnet.blogg.se/
Men nu ska jag duscha.

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0