Min dag Del 1

Idag har de hänt så himla mycket att jag knappt orkar skriva allt men jag ska försöka!
Detta är förmiddagen alltså de som hände till klockan 3.

Jag vaknade klockan halv 8 av Madde som messade mig och skrev.. Du kommer väl om 35 minuter.
Jag bara va! Men självklart gick jag inte till henne så tidigt.
Jag duschade och gjorde i ordning mig och sen åkte jag till bögis och köpte bussremsa.
Sedan så ringde jag madde och mötte upp alicie och madde.
Vi gick hem till alice och kollade på playahead medans alice o madde klippte sina jeans.
Ni ska få veta i nästa inlägg om varför de skulle klippa jeansen.
Men efter en stund så kollade vi på bilder när alice var liten,,jättesöta!
Sedan så åkte jag och madde,alice,alice mamma o storasyrra o låtsassyrra till stan.
Vi skulle kolla på kläder till en sak som jag nyss kom hem ifrån.
När vi provade I love stockholm tröjor i en turistaffär så kom de fram en turk som hade affären och sa.
Ni får inte prova om ni har smink på er! Vi sa: Vi har inte smink på oss.
Sedan efter ett tag så sa han : Titta ni har haft smink o de har blivit en fläck!
Vi bara.. ääh den där var där innan ursälka så du vet så har du just tappat 3 kunder!
Sedan gick vi till en kebabresturang o jag åt hamburgare och när vi precis fått maten så kom de in en svensexa.
Han hade varma vinterkläder och åkte skidor och beställde 1kg kebabkött för 100kr!
Sedan så kom de in 2 emon som var jätteläskiga! De hade stora rivsår och svarta kläder!
Jag blev nästan rädd av deras utseende. Sedan så delade vi på oss och vi gick o kollade i fler affärer.
Sedan kom munspelsmannen fram på drotningsgatan och började klänga på alice mamma.
Men han var rolig iallafall men läskig...
Sedan så gick vi o tog en fika på nåt café som hette nåt med avenyn.¨
Kameran stannade tyvärr hemma....
Sedan åkte vi hem till alice o hennes  plastpappa, Sedan så åkte jag hem och gjorde mig i ordning till festen.
Fortsättningen följer i nästa inlägg,,
 (Sådan mugg tänkte jag köpa men hade inte råd)

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0