Min dag! Livrustkammaren Fredag

Idag var jag tvungen att gå till skolan för jag glömde busskortet i västen!
Jag lyssnade på vakna med the voice på vägen så de blev lite trevligare!
Sedan så kom jag fram och vi hade historia första timmen innan vi åkte till livrustkammaren i Gamla stan.
När min fröken frågade mig om Kristina asså Gustav Vasas nånting jag bara blev röd i ansiktet och inte fick fram ett ord!! Jag sa efter en stund.. Hon var en tjej eller pojkflicka var hon ju! Vad dum jag är asså! Jag suger på historia!
Vi åkte massa tåg o bussar o skit för att komma fram och de var inte precis kul! Vi fick springa för att hinna med tåget och jag tappade mobilen 2 gånger o skon 2 gånger! Men vi hann såklart:)
Sedan kom vi fram till gamla stan och då blev vi guidade och lyssnade.
Jag tänkte först,, äsch detta kan inte bli så hemskt de e bara att sitta o snacka och de första min lärare säger är Var TYSTA! Och lyssna o räck upp handen när ni vill nåt! Jag bara Tack nu var den dagen förstörd liksom!
Men de blev inte så farligt ändå.Var inge intressant men man slapp lektioner o matteprov o engelska förhöret! Jag hade med mig pastasallad till lunch och när vi åt kom nån parad som jag filmade men jag kanske lägger in senare.
Jag måste köpa en digitalkamera asså" Om jag hade en kunde jag filma festen igår och idag! Måste spara till en! Vet någon en bra kamera som kostar under 2000?? Sedan åkte vi hem och ja,nu sitter jag här o har skittrist men som sagt ska jag strax cykla ner o hyra film. Måste bara byta om först.
Hej då

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0