Onsdag

Idag så gick jag till skolan och Madde sms:ade mig hela tiden haha så jag fick lite sällskap.
Jag lyssnade på vakna med the voice som vanligt och de var jättebra imorse!
Sedan så rullade dagen på ganska bra faktiskt.
Under sista lektionen i klassrummet så skulle vi ha SO och jag och madde skulle leka sura tråkiga.
Vi försökte vara så sura o tråkiga som möjligt men asså jag har lärt mig en sak om mig själv... Jag kan inte vara tråkig! Det bara går inte asså iallafall inte när jag är i skolan
Men iallafall på den där lektionen så bara stirrade robin eftersom vi alltid brukar snacka o skratta.
Vi bara vad fan glor du på? han bara kolla som att han drömde o kliade sig i ögonen liksom.
Men han fattade självklart att vi skojade!  Sen så sa alla killar i bordet bredvid att jag var konstig och jag bara.. men snälla har ni lärt er det nu! Sen fick jag o madde värsta skratt attacen och bara gapskrattade så vi nästan började gråta! Men sen kom solveig o då fick vi sluta.
Sen sista timmen hade ni idrott. Som brukar vara kul men inte nu! nu hade vi fotboll o jag hatar det så jäkla mycket!
Jag tänker faktikst vara sjuk på ¨måndag när vi har fotbollsdag asså!
Efter skolan åkte jag o madde till solna centrum o köpte yoghurt till mellis o sen shoppade vi klart.
Nu e jag hemma o ska kanske sova hos madde i helgen samt gå på fest!
Riktigt roligt faktiskt!
Men nu måste jag plugga så hej då!
 Nu ska jag ut o åka en tur runt stan med papsen o köpa nåt på NK kanske.

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0