Snuskgodis

Nu sitter jag här och äter melonkulor eller vad det heter.
Dom är gröna och runda och ganska hårda och man kan inte köpa de i vanliga matbutiker utan i tobaksaffärer eller hos turkar. Alltså turkars affärer.
Men ialafall jag kände nåt konstigt i munnen och jag tog ett nytt tugummi i handen och bet av halva och vet ni vad jag såg??  Jo gissa!
Svarta löss och svart bomull och ROSA salt!!!
Snacka om konstigt godis alltså!
Så ett tips, om ni märker nåt skumt i godiset så öppna de och undersök det!
Det kan faktiskt vara farligt eller ett konstigt inehåll som du kanske inte tål!

Detta äter du varje gång du äter vingummi.lakrits och sega råttor.
Jag frågade igår om vad ni åt för godis och resultatet blev hur som helst alla 40% åt löss varje helg!!
Ha de bra!

PS: Förlåt om jag förstörde din lördagsgodis lust just nu :(

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fy sjutton va äckligt, kanske borde sluta med godis trots allt....mina favoriter är choklad och lakrits!:)


Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0