Solar

Hej bloggen!!

Nu sitter jag här i solen ute i trädgården! Egentligen får jag inte det för att datorn spricker!
Men ska försöka att gå in snart! Äter chokladbollar och dricker saft och solar!
Måste bli brun nu asså! Blir lätt brun så de ska funka! Jag ska strax byta om och bara cykla ner med musiken i öronen och shortsen på till videobutiken och hyra en bra sommarfilm till familjekvällen ikväll!
Jag undrar om ni vet nån bra sommarfilm? Och vad ska ni göra ikväll?
Strax ska jag fundera ut ett glasstest eller vilken glass du mest gillar kanske man ska säga!
Men innan det ska jag skriva om min dag och igår puh!
Sen ska jag spela sims2 så hoppas jag hinner allt innan louize kommer!
PS: Om du vill använda brun utan sol i sommar så använd doves med solskyddsfaktor!! Du blir brun samtidigt!
Ha de bra!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0