Tisdag

Idag är det Tisdag! Min bästa veckodag!
Eftersom vi har träslöjd,slutar tidigt,äter tidigt och bra program på tv!
Som vanligt så var jag med vanessa o hade jättekuil i skolan.
Men ja de hände inget specielllt under skoltiden faktiskt.
Förutom att jag bara fick 1 fel på diagnosen! Bättre än väntat faktiskt!
Det gick jättebra på träslöjden för läraren är jättesnäll och sen så hann vi jättemycket konstigt nog.
Sedan efter skolan så åkte jag till vällinby med vanessa och vi kollade bara lite o sen åt vi mellis på donken men hann inte ta bild:(
Outfiten kom aldrig in igår för den blev sne asså bilden! Jag kanske lägger in en på torsdag.
Ikväll är de te-kväll igen då framför tv:n
Ikväll är de Andra Avenyn och Ugly betty och självklart Desperate houzewies.
Idag kanske inte de blir så mycket bloggning för jag e så himla trött efter dagen!

PS:; Glöm inte att du kan kolla igenom länkarna o vad jag skrev om i mars o sånt elr katogorierna!
Men nu ska jag äta tårta" Ha det jättebra så hörs vi snart!
// sessan
)

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0