Tisdag

Idag var jag med Sara i skolan eftersom jag såg att hon var ensam hela dagen igår och tänkte att jag likagärna kunde vara med henne så att hon hade någon att vara med idag iallafall.
Jag tycker att det är för hemskt att vissa blir utanför bara för att de inte har dyraste märkeskläderna,snyggaste utseendet. Själv tycker jag bara att det ovan är en bonus! Det här som står under tycker jag en bra kompis ska ha!
En Bra Kompis förklaring
Snäll
Ska kunna trösta en utan att bli sur.
Inte bli sur för allt.
Rolig
Trevlig mot mig och min familj
Omtänksam
Helst samma intressen som jag

Allt detta kanske inte Sara har men jaja. Jag tycker ändå att man ska variera sitt umgänge ibland.
Jag brukar ju i vanliga fall vara med Vanessa,madde,alice,klara eftersom de har samma intressen som jag och så
Men nu ska jag fortsätta om  min dag ju!
Vid lunch så hjälpte jag Sara med att hämta o lämna eftersom hon har krycker nu.

Eftre lunch så följde jag med sara hem för att hämta en sak och vi fick springa tillbaka för att hinna till slöjden-
Vi hann precis och idag hade vi oskar och han är lite konstig...
Egentligen skulle jag ju handla men jag får inte vara i vby själv så jag väntar till imorgon när nån vän är hemma.
Kram..

PS: Kanske en outfit kommer senare idag...

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0