Torsdag

Ja jag börjar med ett lite snabbt morgoninlägg innnan jag börjar kommentera alla bloggar jag ser som alla helger.
Idag vaknade jag vid 11-12 men jag gick och la mig 3 okså så de hängde nog lite på det okså tror jag:)
Jag åt baguette med skinka och till de juice till frukost. Vad åt du till frukost?
Sedan så ringde Gunilla som är min pappas syrra och sa nåt om sin lägenhet och de tycker mamma.louiiize är såå jobbigt! De börjar gnälla o skrika o gapa hela tiden- Jag bara vad gnäller ni om?
Liksom what? Min mamma o syrra gnäller o klaga på exakt allt!!! Önskar att de flyttade ut ett tag.. Men dom vill att pappa ska bo hos farfar en vecka så att han lugnar ner sig lite.
Nu fattar ni kanske varför jag kan blogga hur länge som helst? Jo jag har aldrig nåt att göra för att alla bara tjafsar. Vill ni veta nåt roligt? Min morbrors nya flickvän, mamma hade druckit lite mycket tror jag och då var de såhär att mamma hällde över SIN dricka i min morbrors tjejs glas! Hahahhah vi höll på att skratta på oss.
Idag ska jag väl bara sitta o blogga som vanligt:(
Men ha de så bra! Lite stor kanske??

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0