Torsdag

Hej på er! Nu kom jag precis hem nästan och nu sitter jag och kollar på gamla klipp från sommarkrysset.
Men nu ska jag berätta lite om min dag för det är säkert det ni vill veta.
Första timmen hade vi hemkundskap och jag var med madde eftersom vi jobbar tilsammans på hemkundskapen.
Vi lagade en dessert som verkligen smakade illa!
Det var varma konserverade päron med en kaloriesås! Det var socker,honung och massa sånt skit i den
Och sen till det kaffesås så de kunde inte bli värre och till det hade vi nåt snack om miljön och en sak e säker!
Jag är inte miljövän! Jag slänger kläder hur som helst slänger skräp ute och typ har tv:n på i onödan o duschar alldeles för länge! Efter hemkundskapen hade vi SO och jag hann inte så långt med det faktiskt men ja.
Efter det så hade en kille i min klass föredrag om nåt chip och eftersom jag inte precis är smart så fattade jag inget.Sen så gick vi till maten och jag satt med de vanliga och sen fick klara nåt anfall att hon tyckte att alla hatade henne så vi fick trösta henne.Efter maten så gick min lärare till nån ryggläkare så vi hade hela klassrummet för oss själva så gissa om vi hade kul! Ingen pluggade,vi hade hög musik på o skrattade o snackade o spådde varandra. Jätteroligt men de slutade med att alla var sura på varandra och jag bara: Vad händer?
Och sen så slutade vi och jag tog bussen hem bland alla emos.fjortisar.
Sen så kom jag hem och min syrra bråkar hela tiden! Nu messar jag 10 personer samtidigt!
Rekord haha. Hej då. Såhär ska desserter se ut!


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0